tirsdag den 17. december 2013

Vinderen 3. søndag i advent

Undskyld undskyld undskyld! Jeg har ikke glemt jer! I søndags trak jeg vinderen af adventskalenderen, men på grund af usandsynlig meget stress over eksamener, fik jeg ikke lavet opslaget!

Så det kommer først i dag, og det er selvfølgelig noget juks! Jeg er efterhånden så presset af eksamener at jeg ikke kan se lige længere. Nok om det! Adventsgaven er Som en ond drøm af Stephen King! Et rigtig lille gys midt i den kolde tid (selvom det faktisk er usandsynligt varmt for december).
Og vinderen af denne bog er:


Jannie Randrup Jensen

Tillykke til Jannie! Det eneste du skal gøre er at sende mig en mail eller en besked på Facebook med din adresse, så sender jeg bogen til dig! Tak til alle der legede med denne gang! Ja, der kommer en gave igen den sidste advent, men jeg tror det bliver lidt anerledes denne gang. Så hold godt øje med bloggen eller Facebook! God tirsdag til alle (det er da tirsdag, ikke?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar