onsdag den 11. december 2013

Juletid

Ohøj derude! Håber at i alle sammen har det godt. Det er fedt at se så mange nye ansigter på facebooksiden, og se så mange der deltager i adventskalenderen. December er for alvor i gang, i morgen er vi halvvejs til juleaften og både julestemning og julestress burde nu have haft tid til at indfæste sig. Personligt er der ikke meget juleferie til mig, desværre, da det meste af december og hele januar går med eksamener. Sådan er det jo desværre, men til gengæld er jeg halvvejs med min uddannelse!
Jeg glæder mig rigtig meget til jul, hvor jeg alligevel tager et par dage ud af eksamens forberedelserne til at hygge med familie og venner. Der står selvfølgelig bøger på ønskelisten, og jeg ønsker mig blandt andet En dans med drager og Bridget Jones 3. Ønsker i jer nogle gode bøger? Heldigvis ved min familie godt at jeg elsker bøger (og film), så der plejer at falde nogle godbider af over julen.
Tiden går selvsagt mest med fagbøger - dem kunne jeg selvfølgelig anbefale nogen af, men jeg ved ikke hvor relevant det ville være ;)

Jeg hygger mig dog med at læse en Sherlock Holmes case ind imellem (det går ganske langsomt da jeg hverken læser så hurtigt på hverken, med lille skrift eller gammelt sprog. Desuden har jeg flygtet ind i krimien Evas sidste nat, som jeg også snart er færdig med - det er altid godt at flygte fra eksamensskrivningen med nogle russiske agenter! Der kommer helt klart en anbefaling på den hen over julen.
Og så skal jeg selvfølgelig ind og se The Desolation Of Smaug, jeg er jo stor Ringenes Herre fan, og elsker også Hobbitten (og ja jeg skal se den to gange). 


Det var lige et lille indblik i hvad jeg går rundt og pusler med i øjeblikket! Jeg har også fået tilføjet Pinterest til facebooksiden, det kan i jo prøve at kigge på. Kan i nu have det rigtig godt!

1 kommentar:

  1. Åh ja, det er så frustrerende når julen forsvinder i eksaminer! Men man vænner sig selv efterhånden til det som studerende :)

    Og enormt hyggeligt med Sherlock Holmes-historier. Det er skøn læsning :)

    SvarSlet