torsdag den 9. april 2015

Påskelæsning

Fundet på joyfulchild.tumblr.com
Hej derude, håber i haft en god påske! Det havde jeg i hvert fald, og der blev også tid til at læse lidt. Jeg får mest læst nogle fortsættelser i øjeblikket, derfor er der ikke kommet så mange boganbefalinger. Som jeg tidligere har skrevet, anbefaler jeg som regel den første bog i en serie eller en hel serie af gangen. Jeg synes ikke det giver så meget mening at anbefale bøger midt i en serie. 
Med det sagt, kan jeg kun endnu en gang slå et slag for, at man bør læse Jan Guillous serie Det store århundrede. Jeg har netop læst 3'eren og kan ikke vente med at få fingre i 4'eren. Derudover læser jeg den tredje bog i Dean Koontzs serie om Frakenstein (der har overlevet i over 200 år og nu er en gal moderne forsker som vil skabe Den Nye Race). 

Hvis du ikke allerede følger Læselyst på Facebook, så skynd dig ind og gør det. Der postes billeder, nyheder og indlæg - det er super hyggeligt. 

Hav det dejligt folk, hang out, det er snart weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar