tirsdag den 24. februar 2015

Vi nærmer os en milpæl!

Wow, så nærmer Læselyst sig endnu en milepæl. Under 100 views til bloggen runder 20.000 views. I skal bare vide, at jeg er så glad for at i læser med. Jeg startede Læselyst fordi jeg i forvejen læser rigtig mange bøger, og så tænkte jeg, det må jeg da kunne dele med nogen. Og det kunne jeg åbenbart! Læselyst drives af min egen læselyst, jeres læselyst og kærligheden til det at læse. For mig er det ligemeget om det er tykke, tynde, fag-, skøn- eller billedbøger, de gemmer alle sammen på noget forskelligt. 
Jeg er ikke sponsoreret, jeg bruger ikke reklamer, jeg får ikke tilsendt bøger fra forlag - jeg kører udelukkende på en passion for at læse. Tænk hvis man kunne leve af det? Nah, jeg er alt for nysgerrig til at kunne stilles til freds med det. Men det kunne da være hyggeligt. God dag, keep reading! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar