onsdag den 11. februar 2015

Hvad læses der i øjeblikket?

Nå, hvordan har i det så? Her går det godt! Som i måske læste i de to sidste indlæg, havde jeg en god tur til London. Jeg fik begrænset mig til at købe fire bøger, blandt andet Fantastic Beast and Where to find them af J.K. Rowling. Anbefalingen kommer op en af dagene, sammen med Herman Bangs Sommerglæder, som jeg lige fik læst inden min ferie. Der udover er jeg i gang med at læse David Copperfield, som jeg fik i fødselsdagave af min søde mor. Den er helt fantastisk, jeg er så vild med Charles Dickens! Ind imellem hiver jeg min store samling af Sherlock Holmes historier frem og læser en case eller to. Jeg købte forresten et mega flot læderbogmærke på Bakerstreet, med et Sherlock citat på. Pas nu godt på jer selv og hinanden til vi læses ved igen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar