onsdag den 1. januar 2014

Nytårspodcast

Så er det med stolthed, at jeg kan præsentere Læselysts nytårspodcast! I podcasten fortæller jeg lidt om året der er gået.
Jeg anbefaler Evas Sidste Nat af Øbro og Tornbjerg, en ny dansk krimi. Jeg fortæller lidt om pinterest, nytårforsæt og mine egne udgivelser.

I finder podcasten på Soundcloud. Tryk her for at komme til Læselyst på Soundcloud. 


I podcasten lover jeg at linke til min novelle, så det gør jeg her: Når én dør lukkes.

Det er første gang jeg bruger det lydredigeringsprogram, så jeg har gjort mit bedste (der er nogle skønfejl hist og her), men jeg håber i bærer over med mig. Især blev jeg hylet ud af den, da der begyndte at springe fyrværkeri lige uden foran. Så der er altså ikke fordi jeg laver popcorn i baggrunden.

Jeg håber i vil lytte til ca. et kvarters podcast.


GODT NYTÅR

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt lide podcasten. Du er rar at høre på og er både tilpas afslappet og fokuseret, så jeg håber du laver flere podcasts i løbet af 2014 :D
    Du kunne måske forsøge dig med en månedlig podcast, der kommer online d. 1? :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide med podcast. Skønt bliv bare ved med det. :0) Jeg skal helt klart finde en ledig stund og læse din novelle som jeg allerede har downloaded. :0)

    SvarSlet