søndag den 1. december 2013

Vinderen 1. søndag i advent

Så er det endelig blevet tid til at finde en heldig læser, som skal have en adventsgave! Der var rigtig mange som var med i adventskalenderen. Næsten hver gang jeg i løbet af ugen gik på facebook, var der endnu flere som havde tilmeldt sig. Det endte med 52 tilmeldte! Huha!

Lodtrækningen foregik på den måde, at jeg lavede en liste med alle de tilmeldte. Så sørgede jeg for at ingen var repræsenteret to gange, og så sætte jeg tal ud fra hvert navn. Via en tilfældighedsgenerator fandt jeg så frem til vinderen. Jeg indtastede simpelthen 1 som det laveste tal og 52 som det højeste - og vupti så fandt den et tilfældigt tal. Og hvem er så den heldige vinder af den første pakke i Læselysts adventskalender?


Sigrid Amalie Nautrup!

Tillykke til Sigrid! Julen er kommet tidligt til dig i år! Sigrid har vundet et eksemplar af bogen Samme dag næste år som jeg tidligere har anmeldt her på bloggen! Bogen er blevet pakket ind, så det eneste du skal gøre, Sigrid, er at sende mig en mail eller en besked på facebook med din adresse, så jeg kan få sendt din præmie afsted til dig!



Følg godt med på facebook for jeg smider snart tilmeldingen til 2. søndag i advent op. Endnu engang er der en bog på højkant, men jeg siger ikke hvad det er...
Rigtig glædelig første december og 1. søndag i advent til alle læsere på bloggen!

1 kommentar: