søndag den 17. februar 2013

Giv point til Læselyst


Jeg arbejder hele tiden på at gøre Læselyst bedre, og derfor har jeg nu oprettet et pointsystemt efter hvert indlæg. Man kan klikke på tallene 1-5, hvor 1 står for det dårligste og 5 det bedste. På den måde kan jeg se, hvilke indlæg i kan lide og hvilke der ikke er gode. Jeg kan se hvor mange views et indlæg får, men det betyder jo ikke, at det er et godt indlæg. Måske er det bare overskriften, som er fængende.

Jeg håber i vil bruge det kvarte sekund det tager at klikke på pointsystemet når i har set et indlæg. Det vil hjælpe mig rigtig meget. Bare tænk på det som om i skulle give en film stjerner. 1 står for kedeligt, ubrugeligt, ikke interessant osv. og fem er det bedste, et super indlæg, der bare var for fedt.

Husk, i er altid velkomne til at kommentere efter hvert indlæg, sende forslag til forberedninger eller anmeldelser her eller på min mail (kan findes under siden kontakt). Så sidder du med en god idé til siden? Hold dig ikke tilbage! Måske efterspørger andre læsere det samme som dig?

Du kan jo for eksempel dele din gode idé, dit råd eller din ris lige nu som kommentar! Så bare skriv løs herunder (og husk at bedømme indlægget).

På forhånd tak
Læselyst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar