fredag den 23. november 2012

Det her er til dig

Husk du kan stemme på, hvilken genre du gerne vil have anbefalinger i. Afstemningen er til venstre på siden. Du kan sagtens stemme på flere genrer! Jeg modtager også altid gode råd eller hints til den næste anbefaling. Kender du en god bog, som du synes andre bør læse? Send mig en mail på nanna_pedersen@live.dk .

Gå ikke glip af lodtrækningen om en gratis bog. Bogen er Under en strålende sol af forfatteteren til Drageløberen. Det eneste du skal gøre er at smide en kommentar. Læs mere om det ved at klikke HER.

Skal der flere top ti lister, skal der flere anmeldelser, mangler der noget, kan noget forbedres? Jeg modtager altid ris og ros, gode idéer og tips - husk: din mening betyder noget på denne blog! Det er din blog. Den er til dig. Værsgo!

Hvad læser i for tiden?

Ud over mit pensum læser jeg Hvad nu hvis..., Dead in Dallas og Harry Potter og de vises st
en på spansk.
God weekend kære læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar