lørdag den 6. oktober 2012

Nyt om konkurrencen

Nu kan du også nemt følge mig med Bloglovin'! Bare tryk på den fine knap til venstre på siden. Du kan nu vælge at følge mig på google eller på Bloglovin', valget er dit, du er stadig med i konkurrencen om at vinde de to første bøger i Shopaholic-serien!

Har du ikke læst indlægget om, hvordan du kan få to gratis bøger? Se indlægget her.

Er det for besværligt at blive fast læser? Hvorfor er du ikke fast læser? Skal man kunne deltage i disse lodtrækninger på andre måder end at være fast læser? Hvad synes du?

2 kommentarer:

  1. Bruger du selv "Fast læser"? Jeg synes det er en irriterende måde at følge på, og foretrækker personligt bloglovin - men vi er jo forskellige, så det er da rart med lidt valgfrihed ;)

    SvarSlet
  2. Ja vi er netop alle forskellige, og jeg vil gerne imødekomme folks forskellige ønsker. Så bare kommenter løs, folkens. Skal der oprettets en facebookside som skriver når der kommer nye indlæg? En særlig twitterbruger? Eller er det nok at følge mig på twitter? Hvad synes i er den bedste måde at følge på?

    SvarSlet