onsdag den 21. september 2016

Fødselsdags giveaway

Hurra hurra! I dag fylder Læselyst 4 år. Normalt er det gæsterne som medbringer en gave, men i dagens anledning er det mig, der giver en gave. 
Du kan nemlig være med i lodtrækningen om en super sød og fantastisk bog. Det eneste du skal gøre er at skrive (som en kommentar på dette indlæg eller på Facebook), titlen på den bog, der gemmer sig bag alle flagene.
Jeg har tidligere skrevet om bogen her på bloggen, hvor jeg roste den meget højt - så der er ledetråde at finde, hvis ikke du kender titlen allerede.




Jeg trækker lod blandt alle de rigtige svar på lørdag, hvor jeg også udnævner en vinder. 
Rigtig god dag!
(Læselyst påtager sig ansvaret for vejret de steder der er sol, skulle der være dårligt vejr et sted, må det være en anden fødselars skyld).

4 kommentarer:

  1. Det er en fantastisk bog! Har den selv stående på hylden :) Tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  2. Det skulle vel aldrig være Dagbog fra i morgen af Cecile Ahern ;-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, hvor er det bare sejt, og bogen hedder da Dagbog fra i morgen :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen! Det må være Dagbog fra i morgen - som jeg ville elske at læse ;)

    SvarSlet