fredag den 2. december 2016

Decembertravlhed

"Nu er det juuul!" 
"Nej, Bamse, der længe til juleaften," siger Aske.
"Det skal du ikke bestemme!" svarer en skuffet men insisterende Bamse.

Men det er altså blevet jul, for der er kommet julepynt på bloggen. Men jul er ikke det eneste december har haft i godteposen til mig i år, for 1. december begyndte jeg på en ny praktikplads. Det er et super fedt sted og jeg får lov at lave en masse kommunikation, markedsføring og særligt SoMe - lige det jeg er allerbedst til og bedst kan lide. 
Det er fantastisk at komme i gang igen, men også energikrævende. Hjernen skal lige op i omdregninger igen med det faglige, og jeg er træt sidst på dagen. Men hold op det er dejligt at lave noget fagligt igen.
Så fra at have al tid i hele verden (nærmest), og tænke: Alt det jul, jeg har god tid til at hygge, købe julegaver, lave konfekt, skrive julekort og alt det andet - så har jeg pludselig ikke så meget tid og slet ikke ret meget energi. Det kræver en smule omprioritering, men jeg er bare så glad for den praktik, at jeg ikke rigtig kan få armene ned igen.
Og da jeg i går blev vist rundt og straks fik udleveret en lækker notesbog ('Sådan SKAL du have! Den får du brug for!'), så vidste jeg bare, at jeg var havnet det rigtige sted. 
Og så har kontoret måske byens bedste udsigt.

Julestemning og glade, trætte tanker til jer!

1 kommentar:

  1. ซุปเปอร์ สล็อต สล็อตเป็นเกมที่มีความสนุกสนานและตื่นเต้นที่ไม่ต้องการทักทาย pg เนื่องจากมันไม่ต้องการทักทายทางการเดิมพันในสล็อต และไม่ต้องการมีกลยุทธ์เฉพาะเพื่อชนะในเกม

    SvarSlet