mandag den 2. maj 2016

It's alive!

Hej alle!
Det er godt nok længe siden. Jeg har simpelthen kørt mig selv med 120 % de sidste par måneder og knapt nok haft en vågen time til overs. Jeg har kørt en fuldtidspraktik samtidig med min obligatoriske jobsøgning, samt intensivt kørekort på 8 uger (plus lidt frivilligt arbejde). Så jeg har været nødsaget til at nedprioritere bloggen. Jeg håber at kunne vende frygteligt tilbage igen, senest sidst i maj (hvor min praktik slutter). Jeg har dog stadig fået læst en masse – det er virkelig den bedste måde for mig at afstresse på (og afstresning, det har jeg haft hårdt brug for!).

Jeg har også et lille es i ærmet, som jeg har gemt til at kunne sparke bloggen i gang igen – nemlig en lille konkurrence, hvor du kan vinde Dagbog fra i morgen. Den var nemlig så fantastisk, at jeg var nødt til at købe et ekstra eksemplar som gave til en af jer. Følg med her på bloggen eller på Læselysts Facebookside, hvis du gerne vil have muligheden for at vinde bogen. Konkurrencen kommer op i løbet af maj.

Pas nu godt på hinanden. Vi læses ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar