fredag den 11. september 2015

200 indlæg!

Wow! Så ramte jeg 200 indlæg! Det er blevet til mange boganmeldelser på de snart 3 år som bloggen har eksisteret. Ja om ti dage har Læselyst fødselsdag! Tak til alle jer der kigger forbi, også selvom det kun er en enkelt gang. Det betyder super meget, at der er nogen der læser med. Ellers ville det føles lidt tomt at blive ved med at skrive på en blog. 
Jeg læste for nylig den seneste bog i Shopaholic-serien (som jeg har en svaghed for) og den var lige så sjov som de andre. Nu kan jeg bare ikke vente til fortsættelsen kommer (udkommer på engelsk i næste måned). Har du ikke læst Shopaholic endnu, så kan du læse min anbefaling af den her (og kom så lige i gang). 

Derudover kan i glæde jer til en anbefaling af Jane Eyre (som var fantastisk) og Felicia Days selvbiografi You Are Never Weird On The Internet (Almost) som er AWESOME!

Vi læses ved og god weekend!

5 kommentarer:

  1. Det er satme sejt gået. Håber selv jeg når dertil en dag.
    Er ihvertfald glad for at følge med i din blog (:

    SvarSlet
  2. Sejt med den milepæl! :D Tillykke!

    SvarSlet
  3. Tillykke med det! :D Det er helt underligt - synes jeg i hvert fald - når der dukker så høje tal op på bloggen! :D

    SvarSlet
  4. Hvor er det sejt - stort tillykke! :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet