søndag den 16. august 2015

Kan Sæt en vagtpost ud løfte arven?

Sæt en vagtpost udHej alle glade læseheste derude, håber i har det godt på trods af nogle virkelig svedige dage i øjeblikket. Her går det godt. Som nogle måske kan huske blev jeg totalt forelsket i Dræb ikke en sangfugl af Harper Lee, da jeg læste den sidste år. Jeg blev derfor begejstret da Harper Lee udgav endnu en bog, Sæt en vagtpost ud. Jeg har været så utrolig heldig at få bogen til anbefaling af udgiverne af den danske oversættelse, Lindhardt & Ringhof! Jeg er ellevild og er allerede gået i gang med at læse den. Glæder mig til at kunne skrive mere om den her! 
Faktisk foregår Sæt en vagtpost ud tyve år efter Dræb ikke en sangfugl, men manuskriptet til den er skrevet først. Jeg glæder mig til at se, om den varme jeg fandt i Dræb ikke en sangfugl også findes i denne bog, idet meget af det kom fra den barnlige uskyldighed - og nu er hovedpersonen Jean Louise blevet voksen. 

Derudover glæder jeg mig til at læse det nyeste skud i serien om Shopaholic, som har en særlig plads i mit (shopping)hjerte, og som jeg fandt i Føtex til 99 kr (i hardback!). 

Vi læses ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar