onsdag den 12. februar 2014

What's going on?

Så, hvad sker der for tiden? Jo der sker et par små ting bag overfladen. Som i sikkert har set har jeg læst Borte med blæsten, og glæder mig til at anbefale den. Jeg er totalt solgt! Det bliver en fed anbefaling. 

Så er jeg i gang med at lave research og læse op på en af mine yndlingsserier, som jeg vil anbefale i næste podcast.

Og så har jeg lovet at lave at fantastisk indlæg på film og tv-serie Poesi med tænder. Det kommer til at handle om BBC-serien Sherlocks udgave af den gamle klassiker. Mere præcist ser jeg på det første afsnit versus den første novelle. Det bliver super fedt!
Håber i får læst en hel del. Og til jer af jer som har vinterferie eller får det: Læs, læs, læs! 

Nå jo! Og så har jeg Harry Potter 2 og 3 på spansk på vej med posten. Yes!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker borte med blæsten, det er en helt igennem fantastisk bog!

    SvarSlet