mandag den 22. april 2013

Vind en bog af Dean Koontz


Læselyst er ikke bare en blog. Det er ikke side med anmeldelser. Læselyst er et sted med inspiration. Det er din portal til nye læseoplevelser. Jeg elsker at læse, og derfor har jeg lavet denne blog, i håbet om at opfordre, udfordre, opildne og tilskynde folk til at læse. Begynde at læse, læse mere, læse oftere, men mest af alt: at have en god oplevelse. Altså, at læse en god bog. Det er derfor jeg ikke laver anmeldelser, som er min mening om en stak bøger, men anbefalinger, som er en guide til gode bøger. Nu er den slags jo altid subjektivt, men det er mit håb, at jeg kan sortere det værste vrøvl fra, jeg er udmærket godt klar over, at du måske ikke har samme smag som mig. Derfor udfordrer jeg også mig selv til at læse nye genrer, nye

Så, hvilken bedre måde at få folk til at læse på findes der, end at give dem en bog? Derfor holder jeg konkurrencer, hvor jeg giver bøger væk - helt gratis. Læselyst er ikke en kommerciel blog. Det er mit princip at der ikke skal være reklamer på bloggen, den er drevet 100 % af lyst og kærlighed til bøger, med et ønske om at dele dette med andre.

Derfor vil jeg endnu engang afholde en konkurrence, denne gang er præmien bogen Djævleyngel af Dean Koontz! For at deltage i konkurrencen skal du dele billedet på facebook - klik her!
forfattere og anbefaler gerne bøger som måske ligger uden for mit yndlingsområde.
Pøj pøj til jer alle! Konkurrencen slutter torsdag 25. april 2013 kl. 12.00. Alle der har delt billedet før dette tidspunkt deltager i konkurrencen, hvor der bliver trukket lod om vinderen. Vinderen får besked via Læselyst på facebook og bloggen. 

Kunne du lide indlægget? Husk at bedømme nedenunder med tallene 1-5, hvor et er dårligst og fem er bedst. Du må også gerne smide en kommentar!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar