torsdag den 4. april 2013

Bøger lavet af chokolade

Gæk gæk gæk! Det er tid til at klippe gækkebreve og spise masser af chokolade. Jeg håber i alle har haft en god påske og har fået læst en masse. Igen må jeg undskylde for inaktivitet på bloggen, og endnu engang henvise til travlhed på studiet. Men bare rolig, det er bare en periode!

Desuden har jeg været løbet tør for bøger, og været nødsaget til at genlæse bøger fra min bogreol. Heldigvis er jeg netop hjemvendt fra biblioteket med ikke mindre end 11 bøger. Jeg kunne knap nok lyne rygsækken. Der er lagt op til masser af forskellige genre, samt enkelte fagbøger. I kan godt glæde jer.

Jeg tror jeg skal have lavet nogle gækkebreve så jeg kan ønske mig nogle af de fine bøger i chokolade. Åh nej, nu har jeg jo afsløret mig selv...

1 kommentar:

  1. Bøger OG chokolade? Kan det blive meget bedre? :D

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet