lørdag den 15. december 2012

Etiketter

Jeg er i gang med en række ændringer og forbedringer på bloggen med nogle små tiltag. Der bliver slettet, rettet og oprettet. Blandt andet har jeg sat etiketter på stort set alle indlæg, så du kan klikke på menuen til venstre, og lede efter indlæg efter emne.
Indtil videre er de delt op i genre m.m. Etiketten 'anbefaling' er brugt om det jeg tidligere har kaldt anmeldelser. Jeg vil gerne til at benytte ordet anbefaling, da jeg mere ser det som det end reelle anmeldelser.

Forestil dig, at jeg er den ven, kammerat, familiemedlem eller nabo, der læser en helt masse, og som altid er parat med et godt tip, hvis du mangler noget at læse. "Jeg kunne godt tænke mig at læse en god krimi," siger du måske og bum. Så klikker du bare på etiketten krimi og så kommer alle de anbefalinger frem, som jeg har lavet af krimier. Smart, ikke? Læselyst har altid et godt tip til den næste bog du bør læse.

En anden etiket er 'inspiration'. Mange af mine indlæg er bare små og hyggelige, og er egentlig mest af alt til inspiration.

Klik lidt rundt og føl dig frem. Flere ændringer vil ske de kommende dage og uger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar